مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۵ - ۰۶:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: دستورالعمل تشکیل ستاد برف روبی به مناطق شمالی شهر تهران به عنوان کمک گیرنده و مناطق جنوبی به عنوان مناطق کمک دهنده ابلاغ شد.

محسن صادقیان مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در تشریح این دستور العمل گفت: در این دستور العمل استفاده از 200 دستگاه گریدر ، 100 دستگاه مینی گریدر (باب کت) ، 30 دستگاه شن پاش مکانیزه و بیش از 3 هزار نیروی خدماتی ، عملیاتی نظارتی و مدیریتی پیش‌بینی شده است.

وی همچنین استقرار مخازن شن مخصوص در رمپ و لوپ ها و بزرگراه ها و خیابان های اصلی تهران خبرداد و به سما افزود:  همچنین در این زمینه با استقرار نیروهای خدمات شهری به عنوان عامل ثابت با تجهیزات لازم در اطراف اماکن عمومی از جمله مدارس ، مساجد ، دانشگاهها ، بیمارستانها ، مجتمع ها و ایستگاههای اتوبوس عملیات اجرایی برف روبی زمستانی پیاده روها و خیابانها همزمان با بارش نخستین برف زمستانی در تهران انجام خواهد شد.

به گفته صادقیان دستورالعمل تشکیل ستاد برف روبی از امروز به مناطق 22 گانه ابلاغ شده و از ابتدای آذرماه جاری اولین جلسه ستاد برف روبی تشکیل و اقدامات لازم برای آمادگی در هنگام نخستین بارش برف زمستانی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 7727

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز